فوری فود

www.FORIFOOD.com

فوری فود

www.FORIFOOD.com

فوری فود

سفارش انلاین غذا در بندرعباس و بزودی جنوب ایران

آخرین مطالب
پیوندهای روزانه
پیوندها

رول نان تست

يكشنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۵، ۱۰:۵۳ ق.ظ

مواد لازم :
نان تست           
ژامبون گوشت    
پنیر ورقه ای  
آویشن
تخم مرغ              
پودر سوخاری


طرز تهیه :
مواد لازم مقدار نداره ، چون به هر تعداد که دوست داشتین میتونین تهیه کنین ، من از 5 ورق نان تست و 5 عدد ژامبون استفاده کردم ....
ابتدا کناره های نون رو با کمک چاقو جدا میکنیم . و بعد با وردنه روی نون میکشیم تا بافتش منسجم و نازک بشه ... نان تست من فریزری و تقریبا یخ زده بود ، نه خیلی ، ولی خوب بلور یخ توش دیده میشد . من هم عجله داشتم ، برای همین جونمو درآورد و بیشتر متلاشی میشد  تا این که نازک بشه ... ولی فکر نمیکنم با نان تست تازه این مشکل پیش بیاد ... میخواستم یه بار هم با نون تازه امتحان کنم ولی به خاطر کالریش حالا حالا ها تصمیم پختنش رو ندارم ..... از طرفی هم دلم نیومد که اینجا ثبتش نکنم .... چون فوق العاده خوشمزه بود ... من فقط یه دونه ازش خوردم ولی دلم میخواست ده تا دیگه هم بخورم .... حالا نه ده تا لااقل دو تا دیگه !!!!
به هر حال ....

اول کناره های نان تست که قهوه ای و خشک تره رو با چاقو میبریم و بعد با وردنه روی هر برش نان تست میکشیم تا نازک و منسجم بشه .     

 نون که نازک شد روش یه ورق ژامبون و یه ورق پنیر میذاریم و کمی آویشن میپاشیم .
بعد آروم رول میکنیم .
 دو تا تخم مرغ رو با چنگال میزنیم تا از حالت لختگی در بیاد و بعد رول ها رو اول تو تخم مرغ و بعد تو پودر سوخاری میغلطونیم تا همه جاش پوشیده بشه .
من به جای پودر سوخاری آماده از مخلوط ، پودر نون باگت و نمک و زردچوبه و پودر سیر و آویشن و عصاره ی مرغ استفاده کردم . روغن رو داغ کرده و رولها رو تو روغن سرخ میکنیم .
البته نون وقتی سرخ میشه ، روغن زیادی هم جذب میکنه ، نه اینکه روغن ازش بچکه ، نه ، ولی روغنی که تو تابه ریختین ، پس از پایان کار ، نیست و نابود میشه ، پس اینو در نظر داشته باشین

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۲۰
فوری‌فود

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی